Retourneren
Ondanks dat wij elke bestelling met zeer veel zorg produceren kan het uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent over geleverde producten en/of de bedrukking van uw logo op de producten. Wij vragen u in dit geval contact op te nemen met ons. Wij gaan dan samen met u bekijken wat de meest passende oplossing is. Hieronder een aantal scenario’s die kunnen voorkomen:
Bedrukkingsfout
Mochten de producten niet op een juiste wijze bedrukt zijn dan vragen wij contact met ons op te nemen. Vaak vragen wij dan een aantal exemplaren op te sturen of een foto van de bedrukking te maken. Is de klacht gegrond, dan leveren wij de producten opnieuw.
Producten defect
Zijn de producten defect, neem dan contact met ons op. Vaak vragen wij of u een aantal exemplaren op wil sturen. Mocht de klacht gegrond zijn dan leveren wij de producten opnieuw.
Geld retour
Wordt in overleg met de verkoop besloten dat de bestelling helemaal geannuleerd wordt en u heeft vooruit betaald, dan krijgt u de betaling binnen één maand teruggestort op uw rekening.
Herroepingsrecht
Consumenten hebben normaliter veertien dagen om een online aankoop ongedaan te maken, ongeacht reden. Producten die op maat worden gemaakt worden hiervan uitgezonderd. Gezien wij producten op maat maken door ze te voorzien van een persoonlijke opdruk kunnen consumenten geen beroep doen op het herroepingsrecht.